In Hoogeloon werden door enkele ITPV trekkers demo gereden, het was
perfekt weer voor een gezellig dagje pullen. Dus veel volk en
gezelligheid! Onze sportklasse jongens maakte er een mooi potje van,
snelle FP`s met dikke rookpluimen! Zelfs "ons Deutsje" had er zin in
en presteerde boven verwachting met maar een 5 tal meters achter de
"grote" kopstukken van zijn klasse, als hij dat nu maar volhoud!
De vrije klasse deden ook wat van hun verwacht werd, even vol gas
over de baan! Pech was er voor de Bloody Mary die met een
gescheurde injectie nozzle van de methanol en een eruit geblazen
uitlaatpakking die 2e run niet meer kon maken.
|
|
resultaat |
|
vrije klasse 4 ton |
|
|
|
|
|
|
Jerommeke 4 |
FP 17.6 sec |
|
85.55 |
|
|
|
Bloody Mary |
FP 13.1 sec |
|
def |
|
| |
Jerommeke 5 |
FP 14.6 sec |
|
95.34 |
|
| |
Impala |
FP 13.1 sec |
|
41.85 |
95.22 |
| |
|
|
|
|
|
|
strohandel de Theye
4.5 ton Hotstocks |
|
|
|
|
Real Red |
FP 13.18 sec |
|
FP 14.27 sec |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sport 3.5 ton |
|
|
|
|
The Wizard |
FP 15.93 sec |
|
99.70 |
|
|
Freigtliner |
FP 18.08 sec |
|
97.96 |
|
|
ons Deutsje |
FP 24.02 sec |
|
91.36 |
|
|
New Born Blacky |
FP 15.12 sec |
|
FP 16.65 sec |
|
|
|
|
|
|
|
|
|